26 kwietnia, 2024

eFinanse.info.pl

Finanse z kraju i ze świata.

Wskazówki dotyczące opanowania świata marketingu mobilnego

Marketing mobilny może być świetnym sposobem na przyciągnięcie wielu niszowych klientów do swoich usług i produktów.

Prawie każdy posiada urządzenie mobilne, takie jak tablety, telefony itp.Śledź nawyki zakupowe klientów i korzystaj z tych wyników. Spersonalizuj swoje wiadomości dla klientów w oparciu o ich rzeczywiste nawyki, a przekonasz się, że ludzie będą bardziej zainteresowani Twoją firmą. Kiedy poświęcisz czas, aby sprawić, by dana osoba poczuła się ważna, znacznie łatwiej staną się powracającymi klientami.Trzymaj się z dala od caps locka, chyba że wzywasz do działania. Używanie caps locka w dowolnym innym momencie wiadomości może sprawić wrażenie, że na kogoś krzyczysz, a nikt nie lubi, gdy ktoś na niego krzyczy. Zachowaj uprzejmość i spokój, używając tylko Caps Lock, jeśli to konieczne.Link do określonych części Twojej witryny. Jeśli masz specjalną wyprzedaż w jednej części swojej witryny, powinieneś umieścić link bezpośrednio do tej witryny. Witryny mobilne mogą być czasami trudne w nawigacji, ale jeśli zapewnisz klientom bezpośredni dostęp, będą oni bardziej skłonni poświęcić czas, aby zajrzeć i ewentualnie dokonać zakupu.Zapytaj klientów o ich numery telefonów komórkowych. Najłatwiej to zrobić z obecnymi subskrybentami poczty e-mail. Gdy wypełnią formularz subskrypcji, możesz poprosić ich o dodanie swoich numerów telefonów w przypadku jakichkolwiek alertów lub specjalnych ofert. To szybki sposób na pozyskanie nowych klientów dla marketingu mobilnego.Twoje myślenie powinno się całkowicie zmienić w przypadku marketingu mobilnego, jeśli masz nadzieję odnieść sukces, ponieważ tak naprawdę nie masz już do czynienia z relacją jeden na jednego klient-klient. Masz teraz do czynienia z publicznymi osobami przeglądającymi swoje urządzenia mobilne. Oznacza to, że musisz wytrenować swój mózg, aby myśleć jak zajęta osoba i co przykułoby ich uwagę.Od razu zidentyfikuj, czym jest Twoja marka i kim jesteś. Wskazówki dotyczące opanowania świata marketingu mobilnego

Ludzie zwykle pamiętają pierwszą i ostatnią rzecz, którą słyszą.

Będziesz chciał, aby Twoja marka była pierwsza, a produkt na końcu. Trzymaj środek krótki i bezpośrednio na temat, ponieważ ludzie nie będą spędzać dużo czasu na oglądaniu reklamy.Spraw, aby Twoja kampania była kompatybilna ze wszystkimi platformami mobilnymi. Twoje reklamy muszą być wyświetlane we wszystkich typach aplikacji na smartfony, w tym na urządzeniach z Androidem, Blackberry i iPhonie. Błędem byłoby nie wyświetlać się na jednej z tych platform, ponieważ tracisz reklamy dla ogromnej części użytkowników.Ponieważ użytkownicy będą oglądać je na małych ekranach, mobilne komunikaty reklamowe muszą być krótkie, jasne i wyraźnie pilne. Każda reklama powinna koncentrować się na wezwaniu do działania, które nakazuje rynkowi coś zrobić. Zapominanie o umieszczeniu wezwania do działania w wiadomościach reklamowych na telefon komórkowy jest częstym błędem, który często popełniają początkujący użytkownicy.Jednym ze sposobów budowania mobilnej bazy danych klientów jest oferowanie im wyjątkowych rabatów lub treści, którymi nie udostępniasz wszystkim. Możesz poprosić ich, aby zapisali się na SMS-y i podarowali im kupon rabatowy 10%. Zachęci to więcej osób do rejestracji, a Twoje działania w zakresie marketingu mobilnego szybko się zwrócą.Posiadanie kodu QR jest ważnym czynnikiem w marketingu mobilnym. Kody QR to nowe kody pudełkowe, które można zeskanować za pomocą urządzenia mobilnego lub smartfona. Są niezwykle skuteczne w łączeniu Twoich klientów z Twoją marką. Spróbuj połączyć kod QR z jakimś kuponem lub zniżką, aby uzyskać maksymalne wyniki.Wraz z rosnącą popularnością urządzeń mobilnych, mobilny marketing będzie się rozwijał. Już wkrótce większość ludzi będzie miała telefon komórkowy, dzięki czemu marketing mobilny stanie się wysoce dochodowym sposobem promowania produktów i usług. Korzystając z tych wskazówek dotyczących marketingu mobilnego, nie ma granic. Teraz nadszedł czas, aby podłączyć się do tej publiczności i pozostać o krok przed konkurencją, zbliżając Cię do klientów bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Powodzenia!